محمد رسول الله.

  • نظر از: صداقت...!
    1393/11/07 @ 06:58:50 ب.ظ

    صداقت...! [عضو] 

    حسنت جمیع خصاله
    صلو علیه و آله
    موفق باشید
    در پناه حق

  • 3 stars
    نظر از: بانوی مینوی
    1393/11/04 @ 02:01:25 ب.ظ

    بانوی مینوی [عضو] 

    با سلام موفق باشید
    مطلب وبلاگم با عنوان دور دور محمد است
    اين‏كه انسان‏ها هنوز با هوشيارى تمام بعد از 1400 سال بر عهد پيامبر اسلام (ص) پايدارند، چون در اين پايدارى خود را از فرسايش‏ هاى عالم ماده مى‏ رهانند و به عالم قدس كه عين بقاء و پايدارى است متصل مى‏ كنند. ما هر روز بايد متوجه‏ باشيم كه از ابتداى تاريخ تا انتهاى آن دورْ دورِ محمد (ص) است، زيرا همان‏طور كه حضرت محمد (ص) فرمودند:

    «اوّلُ مَا خَلَقَ اللّهُ، نُوري» بحارالانوار، ج 1، ص 97.

    اولين چيزى كه خدا خلق كرد نور آن بود، آخرين دينى هم كه به صحنه آمده و به شكوفايى كامل مى‏ رسد، دين پيامبر اسلام‏ (ص) است، و همه‏ ى پيامبران (عليهم السلام) مأمورند تا جلوه‏اى از اسلام را به نمايش بگذارند، به همين جهت ساير انبياء در امور خود به پنج تن (عليهم السلام) متوسل مى‏ شوند.

    اين‏ها همه نشانه‏ ى اين است كه پيامبر (ص) و اسلام اصلًا كهنه شدنى نيستند و هركس هم با اسلام و پيامبر (ص) ارتباط پيدا كرد، كهنه نمى‏ شود، وشيطان دقيقاً عكس اين را القاء مى‏ كند تا ما تصور كنيم دوره‏ى اسلام گذشته است و راز پايدارى خود را رها كنيم و به سوى ناپايدارى و ويرانى و بحران كشيده شويم كه شاخصه‏ ى آن تمدن غير قدسى غربى است.

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.