جلسه اخلاق.

بسمه تعالی
جلسه اخلاق ویژه اساتید مورخ با حضور مدیر ،کادر واساتید با سخنرانی سرکار خانم زینب صائم در این حوزه مبارکه برگزار گردید.
سرکار خانم صائم در ابتدا بیان کردند:حوزه همانند موجود زنده دارای رشد ،حرکت ،نشاط ،جمود ورکود می باشد وتاریخ این را در حوزه های علمیه حله ،حوزه نجف و قم ثابت گردیده است .
ایشان با اشاره به نقش تربیتی اساتید بیان کردند:مدیران،صاحب نظران،اساتید وبرجستگان همت بکنندودرست فکر کنند وبرنامه ریزی کنند حوزه عالی از لحاظ سطح وعمق وطول وعرض وتوسعه نفوذ بهتری خواهند داشت.
خانم صائم با تاکید بر اینکه در قبال وظایفی که داریم مسئول هستیم بیان کردند:وباید حوزه را بهترین نحو اداره کنیم وقانع به این نباشیم در حال حوزه مناسبی داریم مادر قبال آینده حوزه مسئولیم و آینده حوزه هیچ شباهتی به الان نباید داشته باشد.
ایشان درادامه بیان کردند:هدف حوزه علمیه تربیت رهبر می باشد امام خمینی ،مقام معظم رهبری وسید حسن نصرالله همه آنها محصول حوزه می باشد.وباید اساتید از لحاظ علمی قوی باشند که به تمام شبهات وسوالات طلاب پاسخ گو باشند .
این استاد اخلاق همچنین بیان کردند بزرگترین آسیب حوزه آن است که مدرک گرایی می باشد طلاب باید بیش از آنکه در پی نمره باشدند باید طلاب را به سمتی سوق دهیم که در پی کسب معرفت ومعنویت با شند چرا کههرکسی که در پی دنیا باشد هیچ ترقی وسعودی نخواهد داشت وتنها چیزی که برای دنیاست سقوط وعقب گرد است.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.