برگزاری نمایشگاه کتاب


به مناسبت فرا رسیدن هفته کتاب و کتاب خوانی با همکاری معاون پژوهش و معاون فر هنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی و لوازم تحریر ایرانی اسلامی برگزار گردید .
هدف از برگزاری این نمایشگاه نهادینه کردن فرهنگ کتاب و کتابخوانی و ارتقای سطح آگاهی دانش عمومی مردم وخصوصا ارتقای سطح علمی و فرهنگی و افزایش مطالعه در بین طلاب گرامی وبه تبع ترویج آن در بین خانواده ها و جامعه است. کتاب از دیرباز حافظ و احیا‌کننده تفکر و اندیشه‌های والا و منبع عظیمی بوده است که طالبان علم، اندیشه و حقیقت را سیراب کرده و امروزه کتاب می‌تواند به عنوان یک وسیله مطمئن و کار‌آمد در بهینه‌سازی فضای فرهنگی جامعه مورد استفاده قرار بگیرد.
در حاشیه این نمایشگاه چند قطعه عکس و پوستر باهدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، رشادت‌ها و دلاورمردی‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس به نمایش گذاشته شده است.
در این نمایشگاه چندین اثر جدید به نمایش گذاشته شده بود که از این میان «کتاب فضائل ومناقب امام علی (ع)» در آثار علمای شافعی تالیف علیرضا آزادی به چشم می خورد که با استقبال طلاب قرار گرفت و چندین جلد از این کتاب را با تخفیف ویژه خریداری کردند. نکته جالب توجه دیگر دراین نمایشگاه عرضه لوازم تحریر اسلامی ایرانی است که به هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی و نه گفتن به محصولات غربی ،وبا توجه به اینکه امسال از طرف رهبر فهیم و فرزانه سال اقتصاد مقاومتی ،اقدام وعمل نامگذاری شده است لازم است که به جهت کمک به اقتصاد مملکت از تولید کنندگان کشورمان حمایت کنیم .
در ضمن مسابقه نماز از کتاب « شیوه های دعوت به نماز » حجت السلام والمسلمین حاج آقا قرائتی . در راستای ترویج و اعتلای فرهنگ کتابخوانی، روز سه شنبه بر گزار گردید . کتابخوانی به طور حتم از شاخصه های مهم علمی و فرهنگی هر جامعه و به عنوان پویاترین وسیله در دسترس، برای ارتقا آگاهی و اندیشه ها در توسعه تمدن هر ملت است. …در این مسابقه که طلاب حضور داشتند .به سوالات به مدت 60 دقیقه به 40 سوال تستی پاسخ دادند کتاب « شیوه های دعوت به نماز » درپاییز 1393 توسط حجت السلام والمسلمین محسن قرائتی تالیف شد .میزان استقبال از این کتاب 208 صفحه ایی به گونه ایی بود که به سرعت به چاپ های بعدی رسید واین روند همچنان ادامه دارد. تا جایی که بهتر دیدیم که مسابقه کتاب وکتابخوانی را از این کتاب ودر هفته کتاب و کتابخوانی برگزار گردد

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.