جلسه


به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) روز پنج شنبه مورخه 4/8/95 مدیرمحترم و معاونین و اساتید حوزه مبارکه ریحانه النبی (س) جلسه ای با مدیریت محترم استانی حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر صفی زاده داشتند . در این جلسه سر کار خانم موسوی مدیر محترم حوزه علمیه ریحانه النبی (س) بیان داشتند که انتصاب جنابعالی به مدیریت حوزه های علمیه خواهران استان که نشان از شایستگی شما است را تبریک عرض می کنیم خدمت صادقانه و تلاش مخلصانه در عرصه های علمی و فرهنگی حوزه های علمیه توفیقی است که خداوند به شایستگان عنایت می کند جنابعالی از اساتید برجسته و خدوم جامعه دانشگاهی و یکی از چهره های ارزشمند و فرهیخته عرصه علم و دانش هستید که همواره با تفکر علمی مخلصانه در جهت اعتلای بار علمی خواهران گام برداشته و تلاش نموده اید برای شما در مسئولیت جدید از خداوند منان توفیق ، سلامتی و بهروزی مسئلت داریم .
در این جلسه جناب آقای دکتر صفی زاده تاکید داشتند که حوزه ها باید بیشتر فعالیت های خود را بر روی محور اخلاقی و تربیتی طلبه ها قرار دهند . و در ادامه به بررسی مشکلات آموزشی پرداختند و معاون آموزش در خواست کردند که با توجه به اینکه زمان برگزاری امتحانات همه پایه ها یکی است رایزنی های لازم را در جهت در اختیار گذاشتن یک مکان مناسب جهت برگزاری امتحانات مبذول فرمایید .و سرکار خانم موسوی بیان داشتند که با توجه به اینکه مدرسه رستگاران سنندج یک مدرسه مذهبی و شیعه است جهت رفاه حال طلاب رایزنی های لازم را جهت پذیرش فرزندان طلاب با تخفیف ویژه در این مدرسه مبذول فرمایید .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.