دانش آموختگان

بسمه تعالی

به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) در مورخه 24/11/95 نشست صمیمانه ای با دانش آموختگان با سخنرانی مدیر محترم سرکار خانم موسوی در این حوزه مبارکه برگزار گردید .

ایشان در ابتدا ضمن خوشآمد گویی به بزرگواران بیان داشتند از اینکه وقت گذاشتید و تشریف آورده اید از شماتشکر می کنم انشاءالله که بتوانیم بهترین استفاده را از این فرصت و جلسه داشته باشیم هدف از تشکیل این جلسه بیان چند نکته و آشنایی افراد با هم است به هر حال شما سرمایه های حوزه هستید چه در حوزه سنندج درس خوانده باشید چه در جاهای دیگر فرقی نمی کند حوزه ها همه یکی هستند شما به عنوان نماینده ها و سرمایه ها ی با ارزشی هستید که الحمدالله از زمانی که در حوزه تشریف داشتید و تلمس کردید و کسب فیض کردید الان که تمام کردید و به عنوان یک مادر در خانه مشغول وظایف مادری هستید راه و هدف را قطعا ادامه می دهید .وقتی انسان مدتی در حوزه مشغول است و بعد از مدتی که فاصله از حوزه می گیرد برایش سخت است و جو برای او سنگین است . نیاز دارد که برای تجدید قوا دوباره در این فضا قرار بگیرد ما به حوزه خیلی احتیاج داریم حوزه نیازی به ما ندارد از هر لحاظی که شما در نظر بگیرید ما به حوزه نیاز داریم نیاز داریم که در این فضا نفس بکشیم و تجدید روحیه کنیم ما بیشتر انتظارمان این است که دانش آموختگان چند وقت یکبار به حوزه تشریف بیاورید و حوزه را متعلق  به خود بدانید طرح ها و ایده ها و نظراتی که دارید که در ارتقا معنوی و دینی و رشد اخلاقی طلبه ها تاثیر گذار است  را مطرح کنید و یقین بدانید ما با جان و دل تا جایی که امکان داشته باشد اعمال می کنیم . حوزه سنندج چون مرکز استان است باید یک حوزه ویژه و شاخص باشد و واقعا این انتظار هم به حق است و هم به جا است باید به برکت این حوزه که نگین این شهر است انشاءالله با همت همه بزرگواران و همه دلسوزها طوری شود که زمینه ای فراهم شود که با همکاری هم حوزه ریحانه النبی (س) بدرخشد ما همه در قبال جامعه مسئول هستیم و الان گروه های سه نفره تبلیغی را تشکیل داده ایم و طلبه ها در غالب این گروههای سه نفره به مدارس می روند و کار تبلیغی انجام می دهند این وظیفه شامل حال شما فارغ التحصیلان عزیز هم می شود خواهشم این است که واقعا در جامعه فعال باشید و کار تبلیغی داشته باشید چون الان جامعه ما واقعا نیاز دارد . بچه های ما الان واقعا نیاز دارند و لذا در این راستا زود کنار نکشید اگر برخورد نا ملایمی از طرف مسئولین مدرسه دیدید زود دلخور نشوید و با انگیزه و با هدف ، جسورانه فعال باشید. الگوی ما اهل بیت (ع ) هستند شما نگاه کنید آنها زجر ها کشیدند سختی ها کشیدند اذیت ها کشیدند ولی هیچ وقت از هدفشان عقب نشینی نکردند .و هیچ گاه از مسیری که انتخاب کردند کوتاه نیامدندقطعا ما نیز باید به همین شکل باشیم . سعه صدر داشته باشیم هر لحظه اعمال ما بر امام زمان (عج ) عرضه می شود . حدیث از امام زمان (عج ) است که هر لحظه اعمال شما بر ما عرضه می شود گاهی ما خوشحال می شویم گاهی ناراحت می شویم انشاءالله که از آن دسته آدم هایی نباشیم که موجب ناراحتی امام زمان (عج ) شویم .در کنار زندگی مان در کنار تربیت فرزندمان در کنار همسر داری مان یک وقت کمی هم برای بحث تبلیغ داشته باشید .همکاری جدی و دلسوزانه شما را می خواهیم اگر خواهرانی را می شناسید که طلبه بودند و فارغ التحصیل شدهاند ولی ساکن سنندج هستند ازآنها از طرف ما دعوت کنید که به حوزه تشریف بیاورند . و عضو کانون دانش آموختگان باشند. نکته دیگر اینکه ما یک دوره  تخصصی تجوید روز های پنج شنبه برای طلاب گذاشته ایم که با زیارت آل یاسین شروع می شود این دوره را حتما شرکت کنید و استفاده کنید . در پناه ایزد منان موفق و پیرور باشید .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.