کارگروه فرهنگی

بسمه تعالی

به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) در مورخه 27/11/95 جلسه دوم کارگروه فرهنگی با حضور مدیر و معاون فرهنگی و مسئول تربیتی و استاد اخلاق به منظور راهکارهای ارتقا ی اخلاق و معنویت در طلاب ، در این حوزه مبارکه برگزار گردید .

در ابتدای جلسه سرکار خانم موسوی آیاتی از کلام الله مجید را تلاوت کردند و بیان داشتند که از آنجایی که هدف حوزه علمیه در راستای ترویج فرهنگ اسلامی و فرهنگ دینی است و حول این محوریت است افرادی که در حوزه هستند چه برای همدیگر  و چه برای بیرون از حوزه مرجع و الگو هستند. پس بنابراین  در درجه اول پوشش و ظاهر و در درجه دوم باید باطن آنها همراه با آموزه های دینی باشد . لذا گاهی  در حوزه و می شود گفت که در همه جا افراد متفاوت و با افکارهای متفاوت هستند . بعضی حفظ قوانین و مقررات را هدف  آن محیط قرار می دهند و خود را ملزم به رعایت آنها می دانند   و بعضی هم در جهت خلاف آن هدف ، حرکت می کنند ما وقتی ادعا می کنیم که الگوی ما حضرت زهرا (س) است باید تمام تلاش خود را به کار گیریم که در جهت رضای آن بانوی بزرگوار قدم برداریم و هدف حوزه هم این است که افراد مرجع و الگو باشند . یکی از وصیت های حضرت زهرا (س) این است که از دید نامحرم خود را بپوشانیم کسی که قبول می کند به عنوان یک طلبه باشد باید مطابق با آیین نامه انضباطی عمل کند .در ادامه هر یک از اعضا نظرات خود را مطرح کردند و راهکار های خود را ارائه دادند .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.