برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج

بسمه تعالی

برگزاری نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج در مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج

5/9/1398

نشست بصیرتی به مناسبت هفته بسیج صبح روز سه شنبه پنجم آذر ماه 1398 در مکان نمازخانه حوزه علمیه ریحانه النبی (س) برگزار شد . در این مراسم که اعضای پایگاه مقاومت خدیجه الکبری و بسیجیان و طلاب و اساتید و کادر مدرسه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج حضور داشتند ،  حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای قدرتی به عنوان سخنران ویژه حضور داشتند .

در ابتدای مراسم بعد از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران چند کلیپ بصیرتی به مناسبت هفته بسیج پخش شد .

در ادامه مراسم جناب آقای قدرتی ضمن تبریک هفته بسیج در خصوص تفکر بسیجی و نحوه پیدایش بسیج و وظایف طلاب بسیجی در این برهه از زمان سخن گفت .

وی گفت : اغلب کارهای بسیجیان به صورت خود جوش و با شور الهی است . بسیجیان با اطاعت محض و گوش سپردن به فرمان ولایت ثابت کردند که پای این نظام و انقلاب مانده اند .

وی از زحمات بسیجیان در عرصه های مختلف تشکر کرد و گفت : تا وقتی که این کشور و این ملت امنیت احتیاج دارد به نیروهای بسیجی و به عشق و ایمان بسیجی احتیاج است . اگر مردم ما امروز در آرامش خاطر و امنیت کامل زندگی می کنند به برکت نیروهای بسیجی است .

وی با اشاره به حوادثی که اخیرا در کشور رخ داد گفت : این حوادث باعث شد که مردم قدر این نظام را بیشتر بدانند و رابطه عمیق تری با نظام پیدا کنند . این حرکت عظیم و منسجم مردم سنندج در راهپیمایی مقابل فتنه گران و آشوب گران با این شور و انگیزه نشانه ، بصیرت مردم است .

وی در پایان گفت: در فتنه های اخیر، دشمنان اسلام سعی کردند که با تغییر دادن افکار جوانان به نظام آسیب برسانند ولی این بار هم ملت ایران با بصیرت و با قدرت تمام به آمریکا و به آشوب گران گفت که نمی توانید و از این به بعد هم نخواهید توانست کاری را از پیش ببرید .

گفتنی است که در حاشیه این مراسم از طلاب بسیجی فعال با اهدا جوایزی تقدیر به عمل آمد .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.