آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران

شروع سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران از ۲۵ شهریور ماه
معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ۲۵ شهریور را زمان آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد.

    


معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران ۲۵ شهریور را زمان آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران اعلام کرد.

حجت‌الاسلام سیدمهدی حسینی با اشاره به این‌که هرساله آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران در هفته پایانی شهریورماه آغاز می‌شود، گفت: امسال نیز زمان آغاز سال تحصیلی حوزه‌های علمیه خواهران سراسر کشور ۲۵ شهریورماه تعیین شده است.

وی افزود: در ایام آغازین سال تحصیلی، مدارس علمیه استان‌های مختلف کشور، با برگزاری مراسم‌های مختلف با حضور شخصیت‌های مختلف حوزوی سال تحصیلی را آغاز خواهند کرد.

معاون آموزش حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به ارسال بخشنامه تقویم نیمسال اول تحصیلی ۹۱-۹۲ به مدارس علمیه و واحدهای حووزی خواهران سراسر کشور، اظهار کرد: بر اساس این بخشنامه زمان انتخاب واحد در مدارس علمیه سطح دو (کار‌شناسی) ۱۸ تا ۲۴ شهریورماه، زمان حذف و اضافه ۱۱ تا ۱۴ مهرماه و زمان حذف اضطراری ۱۸ تا ۲۱ آذر خواهد بود.

وی تعطیلات نیمسال اول تحصیلی آینده را ۱۳ آبان ماه همزمان با عید سعید غدیرخم و چهار و پنج آذرماه تاسوعا و عاشورای حسینی دانست و اضافه کرد: پایان نیمسال اول ۱۳ دی ماه و شروع امتحانات نیمسال اول ۱۷ دی ماه خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی تقویم نیم‌سال تحصیلی موسسات آموزش عالی و مراکز تخصصی حوزوی خواهران مانند مدارس علمیه سطح دو دانست و گفت: تفاوت این دو در پایان نیمسال اول و شروع امتحانات است که پایان نیمسال اول موسسات آموزش عالی و مراکز تخصصی حوزوی ۲۱ دی ماه و شروع امتحانات آن‌ها ۲۶ دی ماه خواهد بود.

وی افزود: توضیحات مربوط به نحوه انتخاب واحد اینترنتی به مدارس علمیه اعلام شده است و انتخاب واحد طلاب در نیمسال تحصیلی آینده به صورت اینترنتی انجام خواهد شد.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.