برگزاري مراسم ولادت حضرت زهرا(س).

بسمه تعالی

برگزاری مراسم جشنی به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زهرا(س)مورخ 22/1/94با سخنرانی سرکار خانم حلوائیان با مداحی خانم کریمی وقرلئت حدیث کساءدر حوزه مبارکه برگزار گردید.

                  سرکار خانم حلوائیان در طی سخنانی بیان داشتند:حضرت زهرا همیشه پشتوانه امام علی(ع)بودندودر بسیاری از مواقع حتی ازگرسنگی بچه ها به ایشان چیزی نمی گفتن تا ایشان با فراغت بال بیشتر در راه اسلام فعالیت نمایند ودرعصرالان نیزخانمها با الگو گیری از حضرت زمینه ساز پیشرفت شغلی وتحصیلی آنان باشند.

ایشان در ادامه با اشاره به تقسیم کار توسط پیامبر بیان داشتند:حضرت زهرا(س)فرمودند:تنها خداوند می داند که چه قدر ازاین تقسیم کارخوشحال شدم چرا که زمانی حضرت زهرااز پیامبر(ص)در خواست کنیزنمودند تادرکارهای خانه کمک ایشان تسبحات را به جای آن تعلیم نمودندوفرمودند:با این کار خواستم که از کارکردن در خانه محروم نگردی.

این استاد حوزه دربعد علمی حضرت تصریح کردند:در این دوران  بسیار پیشرفت کرده وهمچنین دارای علم لدونی نیز بودند،وبه لحاظ رشدعقلی چنان یشرفت نموده بودند که خود ایشان جبرئیل رابه سمت پایین می کشیند ومطالب رادریافت کردند.

سرکار خانم حلوائیان درعلت نام گذاری حضرت را به فاطمه چنین بیان داشتند:فاطمه (س)را فاطمه نامیدن که هیچ کس معرفت ایشان را درک نخواهدکرد،امام صادق(ع)نیز می فرمایند:مادر ما فاطمه حجت برما است وما حجت برمردم هستیم ؛واین نشان از عظمت مقام ایشان می باشد.

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.