تجمع اعتراض آمیز طلاب نسبت به شهادت شیخ نمر.

بسمه تعالی
• به گزارش معاونت فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) مدیریت محترم،کادر ،اساتید وطلاب این حوزه مبارکه وحوزه سفیران هدایت مورخ13/10/1394در اعتراض به حرکت صهیونیستی آل سعود در به شهادت رساندن آیت الله نمر باقرالنمر در حوزه مبارکه تجمع کردند.
• در این تجمع اعتراض آمیز حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا شریفی خواه مدیر حوزه علمیه سفیران هدایت در ابتدا به پیشگاه حضرت ولی عصر(عج)ومقام معظم رهبری (دامت برکاته) وطلاب محترم به مناسبت شهادت آیت الله شیخ نمرتسلیت گفتند.

 

• حجت الاسلام والمسلمین حاج آقاشریفی خواه طی سخنانی فرمودند:اولین قدم در دفاع از مظلوم آن است که دور هم جمع شویم واعتراض خودرا به گوش جهانیان برسانیم وثمره این عمل را به خداوند واگذاریم که که هرچه برای خداباشد رشد پیدا می کند و نتیجه خواهد داشت.
• مدیر حوزه برادران با اشاره به سوره 11مجادله عنوان کردند:خداوند دراین آیه می فرمایدبرای اهل علم درجاتی قراردادیم که وبا توجه به این که فعل جمع آورده نشان دهنده مقامات بالای است که برای آنان در نظر گرفته است، چراکه علماء مرز بانان اسلام هستند وعلمای شیعه کسانی هستند که مانع خروج شیطان علیه ضعفا می باشند.وباعث حفظ عقیده مسلمین می شوند .


• ایشان با تاکید براینکه علماء حافظ عقاید مسلمین هستند بیان کردند:علماء با توجه به اینکه از عقاید مسلمین دفاع می کند حساسیت استکبار را برانگیخته است چرا که فلسفه استکبار آن است که ملت ها را به یوغ وکنترل خود در بیاورد وثروت ومنابع کشور هارا به چپاول ببرند مگر آنکه آنها را در بند کشند واین علماء هستند که به مردم آگاهی وبیداری می دهند.مانند (شیخ میرزای شیرازی،سید عبد الله لاریی ،انقلاب صورة العشرین و….)
• آقای شریفی خواه باتصریح بر استکبار ستیزی شیخ نمر فرمودند:شیخ نمر در منطقه ای که کسی حق اظهار نظر ندارد استکبار ستیزی را در پیش گرفته بود اما دست نشاندهای استعماری صهیونیسم این را درک کرده بودند که که او مخالف نقشه ها وبرنامه های استعماری است و برای رهایی از دست اوایشان را ترور واعدام ساختند.
• ایشان هدف آل سعود را در به شهادت رساندن شیخ نمرچنین عنوان کردند:1-ایجاد وافزایش اختلاف بین شیعه واهل سنت
• 2- شخصی همانند سیدحسن نصرالله در قلب عربستان به وجود آمده بود ومی ترسیدند همانطور که نقشه های آنان در عراق،سوریه ولبنان بی ثمر بوده د عربستان نیز باوجود شیخ بی ثمر باشد.

ودر ادامه تحصن بیانیه مبنی برمحکومیت آل سعود قرائت گردید وطلاب با سردادن شعار «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل»، «مرگ بر آل‌سعود» و «لبیک یا حسین» جنایت آل‌سعود در اعدام این روحانی مبارز شیعه را محکوم کردند.

در پایان طومار نامه ی مبنی براعلام انزارمحکومیت جنایات آل سعوددر به شهادت رساندن شیخ نمرتوسط طلاب امضاء گردید.


هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.