تصویر امام و مقام معظم رهبری در اتاق خواننده آمریکایی

 

رسانه های خبری به تازگی عکسی را از هنرمند تازه مسلمان و فعال ضد سرمایه داری آمریکا منتشر کرده اند که نشان می دهد وی اتاق خود را با عکسی از امام خمینی(س) و آیت الله خامنه ای مزین کرده است.


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران «جاناتان یوسف علی» موسیقیدان مشهور آمریکایی است که پیش از این بی خدا، مدتی بودایی و سپس مسیحی بود. اما در ادامه تحقیقات خود برای یافتن حقیقت، به دین اسلام و مذهب تشیع پیوسته است. او هم اکنون هنر خود را در خدمت باورهای الهی و آرمان های انسان دوستانه اش قرار داده است. آثار اخیر وی با مضامین معنوی و اخلاقی و در تجلیل از مبارزات ضد سرمایه داری معترضان در غرب و انقلاب مردم بحرین است. تنها مورد تعجب آور در زندگی علی، آهنگ‌سازی دلنشین او و یا برچسب “یا حسین” بر روی گیتارش نیست بلکه از آن عجیبتر، مسیر زندگی اوست که در پیچ و خم مکاتب، راه درازی را طی کرده است.

«جاناتان یوسف علی» در گفت وگویی با سایت ضد آمریکایی اوباما با اشاره به دیدار اخیر خود از ایران و فرصت زیارت حرم حضرت امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) می گوید: بهترین نکته سفر من به ایران این بود که فهمیدم به کشوری سفر کرده ام که «در سایه ولایت رهبر بزرگ و فهیمی مانند امام خامنه ای بوده است.»

وی درباره چگونگی گرویدنش به دین اسلام و مذهب شیعه نیز گفت: بعد از باور وجود خدا، احساسم این بود که بایستی از مذهبی پیروی کنم تا به من بگوید که چگونه باورهای خود را به بوته عمل بگذارم. اولین و بدیهی ترین انتخاب مسیحیت بود اما… به اسلام هرگز فکر نکرده بودم تا اینکه در کلاس تاریخ جهان، درباره آن چیزهایی فهمیدم و چند مسلمان را در خوابگاه دانشجویی ملاقات کردم که اتفاقا شیعه بودند. به خاطر روشن بودن مفاهیم عقلی و فلسفی اسلام، به سرعت این دین را انتخاب کردم و سپس شیعه شدم.

وی در ادامه با اشاره به یکی از ترانه های خود که برای مردم بحرین خوانده، عنوان می کند: درباره سرکوب عمومی در بحرین اطلاع دارم و خواستم ترانه ای را در همبستگی با آنهایی بنویسم که در راه حقوق و شرف خود در برابر ظالم برخاسته اند. نمی دانم چه تعداد بحرینی این ترانه را شنیده اند اما دعا می کنم که تاثیر مثبتی روی این انقلاب داشته باشد.

  • 5 stars
    نظر از: حوزه علمیه الزهراس شیراز
    1391/06/21 @ 12:14:11 ب.ظ

    حوزه علمیه الزهراس شیراز [عضو] 

    مطلب زیبا وتاثیر برانگیزی بود ممنونیم

نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.