جلسه مدیر حوزه با سازمان تبلیغات اسلامی

بسمه تعالی

به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) در مورخه 16/10/96 مدیر محترم حوزه سرکار خانم رضایی به همراه  معاون فرهنگی حوزه سرکار خانم یاوری مقدم جلسه ای را با رئیس سازمان تبلیغات اسلامی حجه الاسلام و المسلمین جناب آقای کرمی داشتند

در این جلسه مدیرمحترم  حوزه علمیه ریحانه النبی(س)  سرکار خانم رضایی در مورد مسائل فرهنگي و قرآنی  حوزه  بحث و تبادل نظر کردند و ضمن تشكر از فعاليت هاي سازمان تبليغات اسلامي، ابراز اميدواري کردند تقويت همکاري بين حوزه علميه و اداره تبليغات اسلامي باعث باز شدن برخي از گره هاي فرهنگي شود.  با همکاری و تعامل حوزه علمیه و سازمان تبلیغات اسلامی می توانیم نقش مهمی در پیشبرد برنامه های فرهنگی و قرآنی در سطح حوزه و جامعه داشته باشیم.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسئول اداره تبلیغات اسلامی، خواستار ادامه همکاری بیشتر این دو نهاد خصوصاً در زمینه های اعزام مبلغ و برگزاری کارگاهها و دوره های آموزشی برای مبلغین شد . 

در این دیدار سرکار خانم رضایی گزارشی از آموزش های مهارتی که در حوزه در ترم گذشته برگزار گردید از جمله برگزاری دوره های مختلف و آموزش های کاربردی و مهارتی و ظرفیت این مجموعه برای تعامل با سازمان تبلیغات اسلامی ارائه کرد

وی گفت : ما مبلغین را به چهار گروه تقسیم کرده ایم که هر گروه در یکی از زمینه های کودک ، نوجوان ، جوان وزنان خانه دار به صورت تخصصی مشغول به فعالیتند و برگزاری دوره‌های مهارتی برای تمامی مبلغین  و کمک‌کردن به توانمندسازی و ارتقای سطح مهارتی مبلغین و طلاب حوزه لازم و ضروری است .

حجت‌الاسلام کرمی، تبلیغ حکیمانه دین را در فضای حقیقی و مجازی از ماموریت‌های سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد و ابراز امیدواری کرد که تعامل این دو نهاد در برگزاری کارگاه‌های آموزشی آثار و برکات خوبی داشته باشد.

به گفته وی، استفاده بهتر از  ظرفیت و فرصت های تربیتی و تبلیغی  از مهمترین اهداف اعزام مبلغ  به مدارس است و امیدواریم با توسعه همکاریهای دو جانبه در دوره جدید شاهد رفع نیازهای آموزش و پرورش نیز  باشیم .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.