مراسم استقبال از پیکر پاک شهدا

 

 

بسمه تعالی

به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) در مورخه 5/11/95 همزمان با ورود پیکر پاک شهدای انقلاب اسلامی به شهر سنندج مدیر محترم حوزه ریحانه النبی (س)  و کادر و  طلاب این  حوزه مبارکه برای استقبال از  این شهدا ی گرانقدر دراین مراسم معنوی حضور داشتند

شهدا خوش آمدید عطر نفس های ملکوتی شما نه تنها سنندج بلکه سراسر ایران را معطر نمود و به احترام مظلومیتی که داشتید و شرافتی که به مسلمانان جهان دادید باران سیل آسای اشک از دیدگان جاری شد روزی که می رفتید پدران و مادرانتان شما را از زیر قرآن عبور داده اند پشت سرتان آب پاشیده اند و بر سر سجاده های عشق دعایتان کرده اند اما آیا امروز پدر و مادرانتان زنده هستند تا پس از دهه ها انتظار بازگشتتان را نظاره گر باشند ؟ خوش به حال پدر و مادرانی که با بازگشت شهدایشان آرزو به گور نمی شوند و خدا رحمت کند آن پدر و مادرانی که با حسرت بازگشت و دیدار فرزندانشان سر به تیره تراب گذا شته اند

صلوات و سلام خدا بر شهیدان عزیز که مشعل توحید را با ایثار خود بر فراز میهن اسلامی برافروختند. سلام بر دستهای بسته و پیکرهای ستم دیده شما و سلام بر ارواح طیبه و به رضوان الهی، بال گشوده ی شما. سلام بر شما که بار دیگر فضای زندگی را معطّر و جان زندگان را سیراب کردید. و سپاس بی پایان پروردگار حکیم و مهربان را که در لحظه های نیاز این ملّت خداجوی و خداباور، بشارتهای تردید ناپذیر را بر دلهای بیدار نازل می فرماید و غبارها را می زداید. و سلام بر شما ملّت بزرگ، وفادار، آگاه و مسئولیت پذیر که خطاب لطیف الهی را به درستی می شناسید و می نوشید و پاسخ می گویید. حضور پرمضمون امروز شما در تشییع این دردانه های به میهن بازگشته یکی از به یادماندنی ترین حوادث انقلاب است. رحمت خدا بر شما.
و سپاس بی حد از خدای مالک دلها و سلام بی پایان بر حضرت بقیه الله روحی فداه که صاحب این ثروت عظیم است.…(مقام معظم رهبری مدظله عالی)

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.