نفوذناپذیری مبلغ

 


به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) نشست صمیمانه ای با حضور طلاب و سخنرانی سر کار خانم اعرابی که از اساتید حوزه هستند برگزار گردید
ایشان جلسه را با سلام بر سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع ) آغاز کردند و در ادامه فرمودند : باید با حسین لفظ یا حسین را گفت باید هیئت متوسلین را تبدیل به هیئت متمسکین کنیم اما چطور می شود حق امام را ادا کرد که فردای قیامت مدیون نباشیم باید سه رابطه با امام برقرار کنیم :
1 رابطه اعتقادی: که الحمدالله ما ایرانیان مشکل در این امر نداریم در جنگ با امام حسین (ع) 33 هزار نفر از کوفه آمدند یک نفر ایرانی در آنها نبود امادر قیام مختار 80 درصد ایرانی بودند
2. رابطه عاطفی : ما باید خانواده اهل بیت ائمه(ع ) رابعد از خدا و پیامبر از همه بیشتر دوست داشته باشیم این هم مشکلی نیست پس مشکل کجاست ؟
3. رابطه عملی :در رابطه عملی دینداریمان را تقویت کنیم وقتی که اسم فاطمه را بر روی کسی می گذاری واقعا سیره حضرت را هم به او یاد دهید در رابطه با شعور حسینی داشتن در رابطه با مسوولیت پذیر بودن تفسیر و الضالین که مدام در نماز میخوانیم چیست ؟
وقتی می گوییم «اهدنا الصراط المستقیم »مارا به راه راست هدایت کن « صراط الذین انعمت علیهم » صراط وراه کسانی که نعمت بخشیدی «غیر المغضوب » نه کسانی که بر ایشان غضب کردی پس ضالین چه کسانی می شوند دو طرف که معلوم شد یک طرف نعمت و یک طرف غضب خداوندی ضالین علی الظاهر می گویند گمراهان اما چه کسی گمراه است بحث اینجاست؟
گمراه کسی است که بی تفاوت است بی مسئولیت است به عنوان مثال راهپیمایی 22بهمن نمی رود در مورد نفوذ می گوییم نفوذ پذیران مهم هستند ما 88 مرتبه در قرآن از شیطان آیه داریم 25 مرتبه می گوید شیطان دشمن شماست پس یعنی نفوذ مهم است .اگر بخواهیپم مسئله نفوذ جا بیفتد باید:
1. دشمن را شناخت
2. روش وشیوه ی نفوذ را شناخت حدیث از حضرت علی (ع)فرمودند : من شما را پرهیز می دهم از شیطانی که در سینه ها نفوذ می کند مخفیانه عمل می کند در گوشها نجوا می کند .
3. قدم بعد نفوذ پذیران را باید شناخت حضرت علی (ع) فرمودند :ابو موسی اشعری دلش با ما نیست .در قرآن نفوذ پذیران را منافق نامیده رهبر انقلاب می فرمایند :دشمن دو کار می کند 1. ایجاد اختلاف 2. نفوذ ، نفوذ پذیران ولایت گریزی دارند .
4. جامعه خودمان را قدرت خودمان را باید برتری خود را به دشمن نشان دهیم واو را آ گاه کنیم تا دشمن امیدوار نشود ضررش به ما می رسد . بعضی می گویند با دشمن نرم باش .تا به تو ضرر نرسد در صورتی که این اشتباه هست .

 

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots.