برپایی موکب های راهپیمایی اربعین

   

بسمه تعالی

برپایی موکب های راهپیمایی اربعین در سنندج آغاز شد ه است .

معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) خانم یاوری مقدم گفت: کار آماده‌سازی موکب‌های اربعین در سنندج  به منظور خدمت‌رسانی به زائران آغاز شده است .

وی برپایی آشپرخانه و محل استراحت و محل پاسخگویی به مسائل شرعی زائران و  نمازخانه را از برنامه های این موکب ها در سنندج اعلام کرد و افزود: این موکب‌ها ازنهم ماه صفربرابر 16 مهر ماه 1398  به زائران کربلا خدمت رسانی می کنند.

وی با بیان اینکه پیاده روی اربعین بزرگترین همایش پیاده روی است گفت:  همه باید تلاش کنند این حرکت بزرگ فرهنگی به بهترین وجه ممکن صورت بگیرد . در همین راستا حوزه علمیه ریحانه النبی (س) سنندج با همکاری اداره سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج و اداره حج و اوقاف اقدام به بر پایی موکب هایی در مسیر خروجی شهر جهت ارائه خدمات مطلوب تر به زائرین پیاده روی اربعین کرده است .

وی افزود: دراین موکب ها علاوه بر اسکان و تهیه و پخت غذا که موکب داران با عشق و علاقه انجام می دهند ، خدمات دیگری مانند کفاشی ،  واکس زدن صلواتی ، پاسخگویی به مسائل شرعی در دو قسمت خواهران و برادران وتهیه و توزیع بروشور های فرهنگی در بین زائران  انجام می گیرد .

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.