نشست صمیمی

بسمه تعالی
به گزارش معاون فرهنگی حوزه علمیه ریحانه النبی (س) در مورخه 24/9/ 95 مدیریت محترم حوزه های علمیه خواهران استان حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر صفی زاده به همراه معاون آموزش سر کار خانم به لسان جهت بازدید به این حوزه تشریف فرما شدند.
در ابتدای حضور، مدیریت محترم استان جلسه ای با مدیر محترم این حوزه سرکار خانم موسوی داشتند .که به بررسی مسائل مربوط به طلاب و حوزه پرداختند و همچنین در ادامه حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر صفی زاده نشست صمیمی نیز با کادر و معاونین این حوزه داشتند .در این جلسه دکتر صفی زاده ضمن تقدیر و تشکر از زحمات کلیه معاونین و مدیر محترم به بیان ظرفیت ها و پتانسیل های موجود و انتظارات خویش از این حوزه مبارکه پرداختند و بیان داشتندکه به خاطر تعامل و همکاری ویژه ای که بین معاونین و مدیر محترم این حوزه وجود دارد و همچنین انگیزه بالایی که در معاونین وجود دارد این امر باعث رمز موفقیت این حوزه شده است . ولی برای اینکه به نقطه ایده آل برسیم باید خیلی تلاش کنیم و تلاش خود را مضاعف کنیم .
در ادامه این نشست هر یک از این معاونین مشکلات و مسائل مربوطه به حوزه معاونت خود را در زمینه های مختلف مطرح نمودند و جهت حل و فصل آنها و ارائه راه حلهای مناسب گفتگو کردند .
حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای دکتر صفی زاده در مقابل سئوالات مطرح شده پاسخ ها و راه حل هایی را ارائه دادند وبیان داشتند که ضمن آرزوی توفیقات برای شما معاونین گرانقدر حوزه علمیه ریحانه النبی(س) متذکرمی شویم که تمام تلاش خود را بکار میگیریم که این مسائل را برطرف نماییم.

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
نظر دهید

آدرس پست الکترونیک شما در این سایت آشکار نخواهد شد.

URL شما نمایش داده خواهد شد.
بدعالی

درخواست بد!

پارامتر های درخواست شما نامعتبر است.

اگر این خطایی که شما دریافت کردید به وسیله کلیک کردن روی یک لینک در کنار این سایت به وجود آمده، لطفا آن را به عنوان یک لینک بد به مدیر گزارش نمایید.

برگشت به صفحه اول

Enable debugging to get additional information about this error.